Första inlägget

Följ min blogg med Bloglovin
 
Första inlägget - jag har gått och dragit på det här länge, ni vet sådär som man gjorde eller gör i skolan när man ska skriva en uppsats, i alla fall jag. Det är just det nya kapitlet och speciellt de första raderna som är knepiga innan allt lossnar, kan dt vara prestationsångesten som gör ett besök? Kanske! Mesta dels för att vara säker på vad det är min blogg ska handla om, vilka äventyr och resor Ni läsare kommer få följa. Det  senaste dagarna har mina tankar blivit starkare och det har lossnat. Tanken med bloggen är att jag kommer att ta med er på en resa inom träning, hälsa och en kamp - en kamp mot det som jag tror många kämpar mot, vikten!
 
Jag har tidigare haft bloggar som handlat om vad som hänt för dagen, bloggar som var " jag måste ha en blogg" sedan blev de bara inskrivet små, korta rader som var helt ointressant. Efter 2 år av blogg uppehåll har valt att starta den här bloggen mesta dels för att dela med mig om min inställning och motivation till att få ett hälsosamt liv utifrån bra träning och hälsa. Bloggsfären är stor och jag hoppas kunna både inspirera och inspireras av människor i bloggvärlden.
 
Glöm inte
☆Gör det du älskar - älska det du gör ☆

Är ni redo? Nu kör vi
/ Jennifer